Frequently asked questions

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?


Er zijn verschillende manieren om een bestelling te plaatsen: - Rechtstreeks via de webshop. Dit is de beste en snelste optie. Je kunt dan ook gelijk zien of de nougat op voorraad is. - Via email; stuur een mailtje naar manuela@baklokaal.nl. - Via social media zou kunnen, maar op een of andere manier zie ik niet altijd alle berichten.




Als ik een bestelling plaats voor 14.00 uur, wanneer kan ik dan mijn nougat verwachten?


Bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken bezorgd PostNL de pakketjes de volgende dag.




Hoe kan ik mijn bestelling betalen?


Je kunt via de webshop veilig betalen via IDEAL of PayPal. Voor orders via de mail ontvangt u een factuur welke u vooruit dient te betaling. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling verstuurd (mits op voorraad).





Verzenden

Wordt er ook nougat naar het buitenland verzonden?


Sadly, no. We are based in Subang Jaya, Malaysia and cannot ship out of the country just yet :) All orders are sent in person without any courier help to ensure quality and freshness of baked goods! Delivery areas include: - Subang Jaya - Shah Alam - Kuala Lumpur - - Shopping malls To check if we deliver to you, please enter your postcode or preferred pick-up point in our tester.









SHOP:

OPENINGSTIJDEN:

Voor workshops check de agenda. Ivm Covid-19 worden op het moment geen workshops gegeven.

Maak voor het ophalen van bestellingen telefonisch een afspraak.

ADRES:

Het Baklokaal

Boerkensleen 16
4705 RL  ROOSENDAAL

Tel: +31 (0)6 2055 7177

© 2020 Het Baklokaal ontworpen met Wix.com en geoptimaliseerd door Wix Optimize

De prachtige foto's voor deze site zijn gemaakt door Linse van Dijk @linse.fotografie

BLIJF OP DE HOOGTE:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon